۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۹۲۶
آیت الله حسینی بوشهری:

روزمرگی سبب غفلت از اسناد بالادستی نشود | به شبهات دانش آموزان پاسخ دهید

روزمرگی سبب غفلت از اسناد بالادستی نشود | به شبهات دانش آموزان پاسخ دهید
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به ابعاد تربیتی دانش آموزان گفت: به پرسش ها و شبهات دانش آموزان پاسخ دهید که اگر این کار را نکنید مشکل ساز خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور عصر امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ایام دوره اسارت اهل بیت امام حسین(ع) و هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهارکرد: معلمان کلاس درس خود را به جبهه ها و سنگرها بردند لذا این جانفشانی ها باعث پیروزی ما بر دشمن بعثی شد.

وی تحول بنیادین را با سند تحول امکان پذیر دانست و گفت: ما به اسناد بالادستی خود می بالیم اما روزمرگی اجازه استفاده از اسناد بالادستی را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه پیاده کردن سندتحول نیازمند فضای آرام است، اظهارکرد: معلم نباید دغدغه ای جز تعلیم و تربیت داشته باشد و معلمان خصوصا از نظر رفتاری می توانند بر دانش آموزان و حتی تمام خانواده وی تاثیر بگذارند، لذا توجه به نقش کلیدی معلم و تربیت معلم الزامی است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در تربیت معلمان و دوره های ضمن خدمت برای نظام تعلیم و تربیت الزامی است، گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و باید فرهنگی هم بماند و آموزش و پرورش پایه و اساس هر حرکتی است که در جامعه می خواهد شکل گیرد.

وی با اشاره به رسیدگی به ابعاد تربیتی دانش آموزان گفت: به پرسش های دانش آموزان و شبهات آنها پاسخ دهید که اگر این کار را نکنید این پرسش ها جای دیگری خواهد رفت و پاسخ خود را خواهد یافت.

محمد قمین
ارسال نظرات